Sunday, July 19, 2009

Syukran Ya Allah..
Tatkala aku menulis,aku bersyukur padamu ya rabbi..
kau berikan aku anugerah yg paling indah..
paling nikmat antara semua yg telah kau berikan kepadaku..
kau kurniakan aku nikmat tangan,tatkala dimana ada diantara insanmu yg tidak dapat menggunakan tangannya,
kau kurniakan aku nikmat mata untuk melihat, tatkala dimana ada antara hambamu yg tidak dapat melihat dengan matanya,
kau kurniakan aku nikmat telinga, untuk aku mendengar dgn baik, tatkala ada diantara insan yg kau ciptakan tidak dapat menggunakan telinga untuk mendengar
kau berikan aku kedua-dua kaki untukku berjalan tatkala ada mereka yg tidak dapat berjalan.
Ya Allah,
anugerah paling indah...ISLAM dan IMAN..terima kasih ya Tuhan..
kau kurniakan aku nikmat islam..kau kurniakan aku mikmat iman untuk aku terus berjuang untuk mencapai keredhaanMu ya Allah..
Terima kasih wahai tuhanku..kau berikan aku kesempatan untuk mencari segala apa yg boleh sebagai bekalan aku diakhirat nanti..
SYUKRAN JAZILAN YA ALLAH

No comments:

Post a Comment