Sunday, May 24, 2009

...TINTA BERMULA...


       Assalamualaikum pembuka bicara, semoga membawa barakah dalam perjuangan hidup hambaMu ini.

Ya Allah,kau tunjukkanlah aku jalan yang membawa aku ke jalanMu , jalan yang penuh keredhaanMu.Ya Allah, aku mohon kepadaMu, kurniakanlah aku ketetapan hati untuk sentiasa mengingatiMu dengan zikrullah.Ya Allah, kurniakanlah aku dengan ketapan iman untuk sentiasa berpaksi keatas agamaMu.Ya Allah, jadikanlah aku insan yang sentiasa rendah diri dalam apa jua yang aku lakukan, kerana aku tahu segala yang aku lakukan adalah sia-sia tanpa keredhaanMu.

Salam tinta buat sahabat semua,sudi-sudilah mendengar tinta hati dari insan kerdil ini.

Hidup ini ibarat berjuang, berjuang mencari petunjuk hidup.Dalam hidup kita perlu ada tujuan.Tujuan itu yang membawa perjuangan kita ini kejalan yang diredhai atau sebaliknya.Samalah-samalah berdoa agar segala yang dilakukan mendapat keredhaan yang Maha Esa.

No comments:

Post a Comment